Olycksfallförsäkring...

..är nu införskaffad även för Björnen! Viktigt, viktigt, jag har även lagt till ett utökat reseskydd i min försäkring som gäller för oss båda, även hemförsäkringen är gällande för oss båda. Allt i min försäkring täcker oss båda då vi är skrivna på samma adress.

Hem- och allrisk- försäkring är inget nytt för mig utan ngt jag haft sedan jag flyttade hemifrån och har bott i Sverige då och d.v.s. sedan år 2004. Men sedan vi flyttade hit i Maj har vi ju haft den gemensamt bara att Björnen saknat Olycksfallförsäkring, men nu är den tillagd för honom också! Det är sååå viktigt, tänk om ngt skulle hända honom på jobbet eller annat... yep. det och andra viktiga samtal är nu gjorda ;-P
-KRAM-
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0