Morrhårskittel ;-)

Lille O´Malley gillar Björnen en massa och ville ligga riktigt nära inatt med lille nosen, det kittlade dock på Björn-nosen så det gick inte riktigt. Jag fick bevittna det, en sovande Björn som rynka på sin näsa och försökte skydda sig med handen över ansiktet till slut och en O´Malley som försökte gång på gång, envis lite rackare:) Det slutade med att han sov mellan våra kuddar, med huvudet på Björns och med min som "täcke" och tassarna på "täcket", en åt varsitt håll, som en liten Kung låg han där. Å när Björn skulle gå upp på morgonen studsa han efter och prata med honom, tror han sa Grattis han också :-) Han fick lite mat av Björnen innan han gick, fast O´Malley hade helst av allt velat leka lite tror jag =D =P men icke, Björnen hade bråttom iväg, så bråttom att han glömde skivorna vid gjorde igår som han skulle ha i bilen. ack ack, men men, får väl ta med dem imorgon då =) Förresten vaknade Björnen med lite ont i halsen idag, får hoppas att inte mitt långdragna virus smittat honom med halsont (som jag själv sluppit, men det slår ju ut annorlunda på alla, även om det är samma virus).
Stoor KRAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0