Jaaá...

..nu har vi bakat pepparkakor och jag har t.o.m. dekorerat dem med glasyr :) Glasyr som jag färgade också, en i Grönt och en i rött! wee :) Imorgon blire julkort, lite klappar och frisör... sen är det dags för hemresa. Tycker det känns mycket bättre nu, den där hemliga gästen var mkt bra. Gjorde det lättare för pappa och mig att kommunicera, och äntligen fick jag någon som pappa lyssna VÄLDIGT bra på, på MIN sida =) =) =) yeaaa... Så jag tror nästan att pappa och jag också hamna lite på samma sida även om vi typ inte ville det, fast det är klart vi ville men aa ni förstår ;-P Nää men, d känns mkt bättre.


Nyår...

Vid nyår ska ju pappa till Åre till hans syster, han åker då tåg och har ett byte i Stockholm den 28:e vilket är samma dag som vi ska åka upp igen efter jul. Så OM skidorna hans går in i bilen, ska han kanske åka med oss upp istället för att ta tåget. Eftersom han har väntetid i Sthlm. och hans tåg där inte går förren 23.50. Men det är bara Ev. ännu... Han har flexbiljett så det ska han bestämma när vi kommer i nästa vecka... i juldagarna, han ska som sagt kolla så att skidorna går in i Citran först och främst :P
KRAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0