Inte rädd

Han är verkligen inte rädd den lille, idag vaknade vi på samma sätt som vi somnade och han är verkligen mjuk som bomull fast bättre och varm =) Han fick mat, lekte i köket när jag åt frukost å sen, när jag skulle duscha då föröskte han hoppa upp och in i duschen, som tur är så är han för liten och klen för det, för jag tror inte att han skulle gilla det. Jag fixade så han fick testa och sitta på sidan ett tag, när han sett vad det var jag gjorde så var han nöjd o hoppa ner. Men efter ett tag börja han skrika igen, då tyckte han att jag skulle ha duschat klart och skulle vara med honom istället. Nu är jag det och han ligger här jämte och sussar igen efter den tidiga morgonens upptäckter i den, för O´Malley, GIGANTISKA trean.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0