Hängig.

Oj.. i helgen var det ju verkligen ingen vila som gällde och mycket folk och rörelse var det hela tiden. Kanske så var det ngn där som hade varit förkyld eller ngt precis, de rekommenderas ju att vara helt frisk i 3 dagar efter man råkat ut för förkylning, halssjukdom och sånt där. Antagligen hade ngn fått med sig nåt litet, för jag vaknade i går morse och mådde inge vidare. Var tung i huvudet hela dagen. Idag tisdag är det knappt märkbart bättre, men jag kan inte säga att jag är eller varit mer än hängig. Hoppas det vänder här och idag, orka vara varken helt kry eller sjuk. Svart eller vitt, hallåå!! :-P Att jag varit hängig har också gjort att jag somnade tidigt (för att vara jag) igår, vaknade dock vid 01.30 typ, jättehungrig! sjuuukt hungrig, så jag åt några mackor då. Sen kunde jag klart inte somna om fast jag var helt slut egentligen. Å det har jag fortfarande inte gjort. Åhh. . . . :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0