Miizen svarar på frågor :-)

Vart bor du?

Länna

Trivs du där?

Nja, ska snart flytta så längtar mest till det! Finns lite att klaga på här så...

Brukar du läsa horoskop?

Brukade, men ja.

Har du körkort?

Ja, sen januari 2003. D.v.s i 7 år snart.

Äger du några converseskor?

Nej

Favoritdjur?

Björnar? ;)

Vad spenderar du dina pengar på?

Teknikprylar, media och säkerhet.

Senaste konserten?

Tingsek, Debaser Medis.

Festar du?

Ja, men inte jätteofta eller hårt.

Sprit, cider, vin eller öl?

ÖL! ingen tvekan där.

Brukar du bli för full?

Nope

Antal kuddar i sängen?

En vanlig plus en jättelång,

jättemjuk som jag fått av min mamma en gång i tiden.

Kan du baka bullar?

Ja a, det kan jag! Snart blir det lussebullsbak minsann!

Bläck eller blyerts?

Bläck.

Mc donald's eller burger king?

Mc´Feast fullkorn!! Mc´D vill säga..

Är du allergisk mot något?

Jag är allergiker, yep. Bl.a därför jag inte gillar den svenska sommaren.

Äger du ett busskort?

Ett SL-kort som går ut den 31 dec.

Dricker du blå, grön eller röd mjölk?

GRÖN grön grön.

Vad åt du till frukost?

Drack en yalla yoggi!

Hur ser du ut idag?

Gråa mysbyxor och en långarmad väldigt tunn Bruce Springsteen - tröja,

från hans tour 2006 som mamma och jag var på.

Nästa mål i ditt liv?

Bli ännu lyckligare, för just nu kan jag faktiskt känna att jag kan skatta mig själv lycklig.

Vad såg du senast på tv?

The Voice

Hur svarar du i mobilen?

"Hej det är Martha"

Vem ringde du senast?

Kim

Vad sa den du ringde?

"Krya på dig, vi ses på lördag"

Antal timmar sömn inatt?

5

Sov du ensam?

Näe, med min sambo såklart!

Vad finns på din favorit-natt-macka?

Den är enkel, smör och skinka och en ostbit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0