Blink 182 - I miss you

Nu åker jag tåg, denna gången slipper jag att göra det baklänges dock, såå skönt! Det snöade när Björnen körde mig till T-cen. fast de var så lite och temperaturen ligger på 0 °C så tror inte det kommer stanna det heller. Det enda är att om det nu varit 0°C ett tag kanske marken  till slut är tillräckligt genomkall? Om det stannar på 0 eller under då förstås :-)

Morgonens låt blev Blinks - I miss you .... jag saknar redan Liten (Kisse) och min kääära sambo =) Hur ska liten klara sig själv heeela dagen :-( Stackars Liten. . . men jag är snart tillbaka igen och då väntar bara trevligheter. Åhh vad jag Älskar dem :-) hih.

När jag kommer till Växjö blir det om det finns passande buss annars taxi till huset,  för pappa är antagligen iväg på ett jobb. Vi skulle höras när jag är närmre, för nu kan jag lova att han inte är vaken ;-P

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Sova hade varit skönt men har väldigt svårt att sova sittande så får se.
Varma Kramar
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0