Ankomst

O´Malley kom i går och Carina var här och hjälpte hela dagen i princip. TACK =) Det var mkt som jag inte hunnit fixa, men det blev så bra till sist =) Carina var babysitter när jag körde dem vidare efter skrivit på de papper som skulle skrivas på och så... de hade ju en till herre till att lämna av. De var visst lite känsligt också eftersom de här två de lämnade i Stockholm var deras favoriter, särskilt vår, han är så kelig nämligen... Nästa stopp de skulle till var Skanstull, så det blev bra för jag kunde hämta Björn så enkelt då : ) Så sen åkte Björnen och jag o handlade o köpte lite olika julöl och olika glögg-smaker på systemet. Ska bli kul o smaka :)

O´Malley hade lekt och sedan deckat i vår säng med Carina och när vi kom tillbaka en timme senare sov han fortfarande stenhårt. Vaknade efter en stund lekte och var med i köket men när Carina åkt igen så tog det inte lång tid förren pyret vart trött igen. I natt började han med att sova vid fötterna men efter att blivit nersparkad en gång så sov han i min famn mot magen. Både han och jag vaknade två gng mitt i natten, var uppe en sväng då. Vi vaknade antagligen  eftersom alla tre deckade vid kl 19.30  första gången. Låång dag för alla, Lille O´Malley som rest långt, jag som stressat runt och kört runt hela dagen o Björnen som hade sovit för lite o sen haft en hård dag på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0